enkelt och gott

Tänkte tagit en långpromenad med Freja tidigare då jag kom hem från stan, för solen var framme och det var så fint. Men så fel vi hade, för när vi gick ut höll vi på att blåsa bort. Visst det har varit blåsigt hela dagen, men inte orkan. Det vart bara en 25 min promenad. Beslöt mig för att åka och träna istl, laddade mp3 spelaren med nya låtar, bytte om till träningskläder och åkte iväg. Kom hem vid 17:30 trött och vrålhungrig, så det fick bli något som går snabbt att laga och vad är inte bättre än pytt i panna, så underbart gott. Stekte oxpytt och skar upp 2 st tomater. Gott! Nästa torsdag blir det vattengympan igen, var ett tag sen man var där och plaska nu. Har missat 3 ggr, har jobbat 1 gång, vinterkräksjukan 1 gång och idag kunde inte Nettan.

Nu får det bli en myskväll i soffan med mitt nya te och tv. Undra om de visas någon bra film ikväll?!

image510

bild från findus.se


Kommentarer
Malin

Lättlagat men gott...det gillar vi:) Kram

2008-03-06 @ 19:42:54
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0