Shoppingtur med pappa

Vaknade vid 05:20 (!) imorse, och det var omöjligt att somna om. Klev upp och gick ut med Freja. In i dimman kan man säga, för det var som att kliva rakt in i ett mjölkglas. Tät dimma, men ganska varmt och härligt ute. Sen kröp vi ner i sängen igen och myste och kollade på nyhetsmorgon. Klev upp igen vid 7:30. Åt en god frukost och gjorde mig iordning och gick bort till pappa, följde med honom till stan och shoppade lite. Fyndade kan man säga. Resultatet av min lilla shoppingdag kommer nedan. Nu ska jag faktiskt ta en powerwalk med mina stavar, Freja är nämligen kvar hos pappa, han skulle få främmande av en vän och han ville att Freja skulle stanna för dom ville träffa henne, och självklart visar jag upp min lilla skatt. Efter promenden ska jag ta en dusch sen bege mig till pappa igen och invänta Freddan och grabbarna, vi ska äta ute och sen gå på bandy ikväll.

Vad gör ni denna tisdag?!

image529
Jag bara måsta köpa denna tavla då jag såg den! Nu har den fått en plast i hallen. Längtar tills vi ska börja tapetsera, då blir denna väggen fondvägg.

image530
2st ursöta muggar, jag samlar på olika muggar. Tycker att det är så roligt att ha många olika. Och så dricker jag bara kaffe i stora muggar. Hittade även en blå duk (ska strykas) som ska få sin plats på mitt nya tvrums bord som ska inhandlas på ikea på torsdag och så fick 3 st 33 cl burkar med kolsyrat vatten smaksatt med lingon, citron och naturell följa med hem till mitt kylskåp.



Kommentarer
Livet i byn

Verkar ha varit en fin shoppingdag, jag har också varit en kort sväng. Resultatet kommer i morgon på bloggen - tror jag!

Vilken läcker tavla! Såg liknande muggar i dag när jag var i stan, de såg så pigga ut där de stod på hyllan. Jag är så feg för färger, men någon färg kommer nog att smyga sig in även hos mig framöver. Rött är fint :0)

~Livet i byn

2008-03-11 @ 14:50:24
URL: http://livetibyn.blogg.se
Linnéas skafferi

Tack så mycket! De blev riktigt fina. Ja det vore en dröm att få öppna eget!

2008-03-11 @ 15:05:55
URL: http://linneasskafferi.blogg.se
Sandra

Det lät som en härlig dag! Idag har jag jobbat eller iofs så jobbar jag fortfarande, men är som tur var ledig sen resten av veckan. Kram!

2008-03-11 @ 15:29:41
URL: http://tjohalia.se
Lotta

Åh var du på bandy ikväll. Vilken match det var!!! Harregud :) så nervös man var! Vart stod ni? vi stod bredvid klacken mot kanten :) Åh vad mysigt med en shoppingtur till bollnäs :)mysiga muggar! såg så somriga ut hihi. Vad kul att ni kommer på besök imorgon :) Vi ses imorn Maria, hälsa lilla sötingen Freja :) kram Lotta

2008-03-11 @ 21:36:12
URL: http://lottasvensson.blogg.se
emma

var kan man köpa muggarna
aldrgi sett dom förr

2008-03-16 @ 17:50:45
URL: http://enlitentax.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0