Utmaning

Min första utmaning, vad roligt. Är utmanad av Emmy och utmaningen är att visa 2 st saker från sitt hem. En sak som man gillar och en sak som man inte gillar.
Här kommer mina val:

image558

Jag är faktiskt väldigt nöjd med det mesta som jag har hemma. Valde att visa mina 2 hyllplan som jag har i köket som pappa har gjort åt mig. Blev väldigt nöjd med dom. Och nått jag inte gillar är min soffa, eller visst gillar jag den, skönt att sitta i och så, fint skinn MEN jag vill ha en ny tyg soffa. Har spanat in en på ikea som man ska ner och köpa snart :-) Pappa får överta min skinnsoffa och ha i stugan.

Jag ska även utmana 5 andra bloggar och jag valde dessa
Lotta  Emma  Claudia  Malin och Malin











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0