vasaloppet och jobb

Helgen har nu nått sitt slut. Söndagen är här igen och med det vasaloppet. Kollade lite i morse då jag åt min goda och lyxiga söndagsfrukost efter min och Frejas välförtjänta sovmorgon vilket hör söndagar till. Vi har även tagit en långpromend i det taskiga men milda vädret. Hade min lediga dag igår och den innehöll långpromenad, slapp i soffan med en bra bok och te, dammsugning och god mat (moussaka, se recept nedan) och melodifestival och film. Så mysigt så. Tyckte att låtarna i gårdagens mello var dom bästa nästan. Tror att det kommer att stå mellan BWO och Perrelli i finalen. Hoppas att nån av dom vinner.

Nu väntar duschen, sen läre jag göra mig iordning för att åka och jobba. Har ett pass mellan 14:30-21:30. Har även fått 3 dagar till veckan, så glad för det! Trivs väldigt bra där.

Vad gör ni denna söndag?!


image498


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0