Bra minne men kort

Ja är det inte så man brukar säga, bra minne men kort. Det har ialf jag. Kom på imorse då man vaknade att just ja idag är det ett foto i timmen. Sprang och letade kameran som en tok, men kunde inte hitta den nånstans, men sen gick det upp ett ljus. Just ja den ligger ju kvar i stugan på byrån. Fast jag och pappa pratade om att vi glömde kameran i stugan igår, så var det som bortblåst imorse. Skyller på att jag har så mycke att tänka på nu, därför mitt dåliga minne *fniss*

Idag har jag och pappa varit i Monicas nya hus och målat, putsat osv. Det kommer bli väldigt fint. Kanske händer att det dyker upp bilder därifrån så småningom då allt är klart och på plats. Fast vem vet, jag kanske glömmer att ta med kameran *ler*



Kommentarer
emma

lilla freja

va söt hon är!

2008-05-14 @ 15:51:49
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Hanna-Sofia

Vilket härligt foto på Freja.

2008-05-17 @ 00:27:42
URL: http://nancyandi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0