Har det vänt?

Jaja jag vet att jag skrev att jag skulle ta en bloggpaus tills på söndag, men nu är jag här ialf och klottrar *fniss* Vad vaknade man till imorse då måtro? Strålande solsken från en klarblå himmel, fågelkvitter och värme, glädjetjut! Har det vänt nu tro? Hoppas, för nu är värmen så välkommen igen. Min lilla älskling Freja följde med pappa, Monica och vovvarna till stugan. Kom och hämtade henne runt 8 tiden. Vi vakna vid 7 men låg i sängen och myste en stund innan det var dags att gå ut och möta solen och i Frejas fall, morgonpinka. Nu sitter jag här med en kopp kaffe, funderar på om jag ska ta en promenad med stavarna nu och sen bara njuta av solen på balkongen hela dagen med en massa tidningar som jag inte hunnit läsa igenom än, läsa i boken som jag håller på med "gravidchock" lyssna på musik och bara ha de bra. Tills de är dags att hoppa in i duschen och göra sig iordning för eurovision songcontest kvällen hos Lotta och Simon.

Håll tummarna för Sverige ikväll nu då.

Vad gör ni denna lördag?


|kram|



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0