Jobb & städning

Slinker in med ett inlägg nu, fast jag egentligen inte har tid. Har tusen andra saker jag ska göra innan jag ska iväg och jobba. Men jag får väl se detta som en paus då, för jag har nyss hällt upp kaffe i min älsklings kopp. Så det får bli en kaffepaus. Känns genast mycket bättre att sitta här då *ler* Som sagt, jobb står på schemat. Jobbade igår kväll, gick väldigt bra. Var en utav dom lugnaste kvällarna jag varit med om. Ska även iväg ikväll igen och så mån-tis-tors-fre. Eftersom min enda lediga dag är på onsdag så tänkte jag passa på att få undan så mycket som möjligt idag. Först på dagens schema är städning, inte för att det behövs för här är det aldrig stökigt men det blir så grusigt i hallen av min lilla inneboende, ja ni vet hon den där söta lilla varelsen vid namn Freja (som just nu tar sig en tupplur i sängen) jag ska ta mig en svängom med dammsugaren medans jag poppar musik för fullt från min mp3, sen ska jag diska de lilla som står i diskhon, dammtorka, städa toaletten, torka golven, ta en promenad med Freja, duscha, byta sängkläder, grädda våfflor och lite annat smått som ska göras. Lika bra att lyfta på rumpan nu och sätta igång om jag ska hinna innan jobbet kallar. Men jag tror jag börjar med promenaden!

Ha en bra & mysig söndag allihop!



Kram från pedantiska Mia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0