C-vitaminer

Nu har vi verkligen haft underbart höstväder i nåra dagar, så nu kan man inte klaga. För hösten har visat sig från sin bästa sida. Solsken, värme och klarblå himmel. Satte mig på balkongen på eftermiddagen med en bra bok och en kopp med nykokt kaffe, för att njuta av solens varma strålar innan det var dags för att börja med kvällsmaten. Tog även en liten cykeltur på kvällskvisten för att fota lite höstbilder. Men än har inte träden klätt sig i sina vackraste höstfärger, men det är på gång. Då kommer jag att ha kameran i högsta hugg och bege mig ut för att fota :-)

Kvällen blir lugn, mys i soffan under filten med tv:n som sällskap. Man måste ju se Idol och Oskyldigt dömd. Känner att det får bli en kopp te också, fryser och värk i kroppen. Är ju dessa hemska förkylningstider nu så lika bra att äta lite c-vitamin också, i förebyggande syfte :-) Behövs kanske med tanke på att det är många på jobbet som är förkylda och jag vill inte dra på mig några mera hemska förkylnings baciller, räcker med dom som lilla charmiga A smittade mig med tidigare :-)

Trevlig onsdagkväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0