Mysig morgon...

Vaknade vid 6:10, kunde inte somna om och Freja var nödig, så vi steg upp och gick ut och möttes av kyla ca 2.5 grader men alldeles lungt. Blåsten har gett med sig, skönt. Sängen lockade igen med det varma härliga täcket då vi kom in, så jag knäppte på tv:n och kröp ner för att titta på tv4 nyhetsmorgon, för att se vad dom hade att erbjuda denna morgon. Och det första som ploppade upp var matlagning. Vilket gjorde magen påmind om frukost, så det fick bli frukost på sängen med nypressad apelsinjucie, hembakad fullkorns frallor (tog upp dom från frysen igår, så tro inte att jag stått och bakat på morgonen hehe) och såklart en stor kopp med nykokt kaffe. Det var gott kan jag lova, och kändes lite mera lyxigt att sitta där under täcket och mysa. Just nu är det någon annan som ligger där under täcket och myser, man ser bara ett svart litet öra sticka fram och man kan ana några snarkande ljud, undra om det är en liten tax vid namn Freja?! :-) Jag sitter själv här i pjyamas (än) inlindad i filten och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Annars blir dagen ganska lugn, ska ta en promenad lite senare då graderna letat sig mera uppåt på termometern, sen blir det en tripp till Lotta, för att plugga matte och titta på sex and the city filmen. ÄNTLIGEN säger jag, ska man få se årets bästa film!

Nu ska jag göra Freja sällskap under täcket och mysa....!!


Kommentarer
Fröken Svår

Åh vilken mysig morgon du verkar ha haft.



Gillade du filmen? Såg den för ett tag sedan och tyckte den var sådär :)



Kramar

2008-09-30 @ 11:25:26
URL: http://frokensvar.wordpress.com
Lotta

Åh du berättar så mysigt! Vilken morgon du verkade ha, åhhh :) Mysigt att vakna tidigt när det är lungt ute! Kul det var igår när du och Freja var här :D. Och tur du inte slängde ut tvn igår, då Carrie och big äntligen fick varandra trots allt ;)

2008-09-30 @ 14:29:47
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Hej! Du har blivit utmanad av mig :) titta i min blogg.

2008-09-30 @ 14:42:14
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0