Nu kan man börja se...

Att hösten är på intåg. Löven börjar att ändra färg och några har redan lämnat träden och ligger på backen, luften är klar och frisk och ett tecken på att det verkligen är höst (tycker jag) är att jag var tvungen att stiga upp i natt och stänga fönstret som stod på glänt, det var för kallt. Och imorse visade termometern bara 6 grader. Och promenaden bjöd på rosiga kinder och lite kalla vindar, men gu så uppfriskande. Nu ska jag mysa ner mig i soffan under filten med en kopp kaffe och titta på en film, innan det är dags att duscha och göra sig iordning för kräftskiva med hela familjen ikväll. Trevligt!



Kommentarer
Maja

När man väl har accepterat att sommaren börjar lida mot sitt slut och hösten lurar runt knuten känns det rätt mysigt ändå. Som du skriver, röda kinder efter en uppfriskande promenad, klar och frisk luft och sen det allra viktigaste - en massa värmeljus. =) Ha en skön söndag, kram Maja

2008-09-07 @ 08:53:54
URL: http://cactusvit.blogg.se/
Misen

Gott med kräftor. Hoppas ni hade en kul skiva!

2008-09-07 @ 12:59:26
URL: http://homeostas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0