På eller av?

Nu har man kommit till den årstiden då det är svårt att klä sig. Ska man klä sig varmt eller inte? Idag är det ett sådant svårt klädval, solen skiner och temperaturen är behaglig men ack vad det blåser. Så den stora frågan är ju, jacka på eller av? :-) Nåja, tog ialf en uppfriskande och härlig långpromenad nu med Freja, nu när förkylningen börjar ge med sig (äntligen) fast jag fick stanna några ggr och snyta mig. Solen värmde med sina strålar och helt plötsligt tog vinden i och det vart kallt. Vet inte hur många ggr jag dragit upp och ned blixtlåset i jackan :-) Och jag säger då bara det, mina nya walking skor. Himmelriket för fötterna. Lätt att gå i och inte alls nå ömma fötter efter en långpromenad. Perfekta helt enkelt. Nä nu ska jag ta och göra iordning en enkel lunch med keso och lite grönsaker.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0