En heldag med solsken


Freja och jag har haft det bra i solen idag!


Finns det något bättre än solsken från en klarblå himmel? Det är vår! Varit ute hela dagen lång, suttit och lapat sol och läst en massa tidningar och druckit kaffe och bara mått bra! Nu är man sådär lagomt rosig om kinderna och mina fräknar börjar så smått synas lite på kinderna. Minns då jag var liten, då hatade jag mina fräknar jag fick på kinderna under sommaren, så jag blev så trotsig en solig sommar dag att jag la mig på mage i soffan med ansiktet inborrat i en kudde och grät och sa att jag skulle minnsan inte vara ute i solen om man fick fräknar. Mamma försökte att övertala mig och sa att dom kommer försvinna då du blir äldre. Men nu idag, tycker jag bara att det är gulligt med några få fräknar på kinderna, inget som stör mig alls!

Har nyss varit på en solig och härlig kvällspromenad. Ska ta och göra iordning en kopp te och sedan invänta allt bra som kommer på tv:n ikväll, men när man tittar ut och ser att solen fortfarande lyser från en klarblå himmel lockar det mer att vara ute än titta på tv...




Kommentarer
Lotta

Åh vilken härlig dag ni verkat ha :D Och vilket väder det varit! Satt ute 1 ½ timma jag och Ebba med och pluggade. Härliga väder :)



Och vilka fina kort på Freja! Kort man blir alldeles glad av :) Hoppas ni får en fortsatt trevlig måndagkväll. Ses imorgon :)

2009-04-20 @ 20:41:50
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Anonym

mysiga bilder

kram emma

www.enlitentax.blogg.se

2009-04-20 @ 23:21:57
Emma

tack för kommentaren

2009-04-22 @ 23:46:49
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Therese

Visst är det härligt när vårsolens varma strålar äntligen kommit! Ni ser ut att ha haft lika bra väder som vi här i Uppsala...och då går det liksom inte att vara inomhus! Jag känner precis som du angående fräknarna...har inte alltid gillat mina heller. Jag har några stycken på näsa och kindben som tittar fram efter en dag i solen. Ett säkert vårtecken..haha :) Kram på dig!

2009-04-28 @ 16:23:24
URL: http://tessides.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0