Underbara sol

Ännu en dag med strålande solsken från en klarblå himmel och vårtemperaturer, underbart! Nu får man hoppas att detta väder vill stanna över hela påsken, så man kan vara ute och fiska, sola och bara ha det bra! Håll tummarna nu.

Ja du lilla Alfred, du smittade nog mig med lite förkylnings baciller ialf, trodde jag skulle klara mig men nu dom två senaste nätterna har det kliat så i halsen, att man blir tokig och ögonen rinner. Huvudet känns tungt idag, halsen värker. Men näsan rinner inte (än ialf) Få ta och vila idag, så det inte blir värre. Kan ju inte ligga sjuk i förkylning i påsk.

Igår var Lotta och Ebba hit och hälsade på. Vi fikade, pluggade matte och sen tog vi en sväng ner på stan för att kolla in den nya affären Karlssons, men jag blev dock inte alls imponerad, inget för mig. Gick även en snabbis på dollar där jag handlade lite saker som ska med till stugan i påsk, avslutade besöket med en glass, gott! Vi var även in på mobackes och tittade lite, där köpte jag lite smått och gott på djuraffären till Freja. Sen begav vi oss hemåt igen. Kvällen spenderades i soffan, under filten. Frös som en tok!

Nu ska jag ta och gå på affärn, köpa massor av frukt, c-vitamin behövs nu då förkylningen ligger på lur. Sen får det bli en lugn dag.


Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer
Jenny

usch stackare, hoppas du blir piggare till påsk! Ha en bra kväll! Kram

2009-04-07 @ 19:54:11
URL: http://www.strombergjenny.blogspot.com
Jenny

Hihi Tack det var snällt, kul och åka och fota på andra saker =) Man lär sig mer och mer för varje gång =) Kul! Du är ju super duktig, satt och kolla på alla dina bilder och dom är jätte fina! Ja men glad påsk på er oxå! Kram

2009-04-07 @ 21:20:42
URL: http://www.strombergjenny.blogspot.com
Lotta

Vilken härlig och mysig blogg du har Maria. Den blev jättemyspysig liksom! :) Nemen, usch ja käka c-vitamin i massor du, det är gott och hoppas den tar bort förkylningen.



Hoppas ni har en mysig kväll:) Nu skall jag ut med Ebba och sedan skall vi ta det lungt ikväll. fundera igenom så att vi absolut inte glömt något.



Vi synes imorgon hihi.

2009-04-07 @ 22:06:32
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Sofie/Syssla

Hoppas du snabbt kryar på dig, inget kul att ligga sjuk över påsk inte. Glad påsk på dig! Kram, Sofie

2009-04-08 @ 11:42:25
URL: http://syssla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0