Lata dagar..

Solen är framme titt som tätt idag, och ca 26 grader ute, alldeles kvav och fuktig luft. Har suttit ute i en solstol idag hos pappa och haft näsan i boken jag började läsa igår, nattfåk av samma författare som skrivit skumtimmen, två böcker jag varmt kan rekommendera. Spännande och bra. Har kommit in i en deckareperiod nu. Läst bara sånna böcker nu på sista tiden.

När molnen kom, passade jag på att stiga upp och gå och fota lite. Bjuder på några bilder här. Ska snart ta och bege mig till jobbet igen efter 2 dagars ledighet, men ska inte klaga. Jobbar bara onsdagkväll och torsdag dag, denna vecka sen är jag ledig hela helgen! Vad härligt det ska bli, de ser jag framemot och ska man tro på vädergubbarna så kommer det bli SOL i helgen, låter fint fint de :) Jag beställer sol tills ihelgen, tack!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0