Måndag

Måndag och ny vecka. Igår jobbade man som sagt sista dagen som sommarvikarie, känns både bra och tråkigt, nu är man åter timvikarie i resursen.

Idag har jag varit till sjukgymnasten på alfta rehab för min värk i nacke och rygg. Ska dit igen på onsdag för att komma igång med ett träningsprogram som är gjort bara för mig, i deras fräscha gym. Känns så bra, att äntligen få hjälp och att börja träna riktigt igen. Efter besöket där så var det dags för nästa besök som var hos frissan, har färgat håret och gjort slingor och sedan klippt lite, så nu känner man sig fin i håret igen.

Har alldeles nyss kommit hem från en långpromenad med Freja i den friska luften, det var uppfriskande och mysigt. Nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe ( hann inte ta nån kopp imorse) och bara mysa i soffan och se på tv.

Imorgon ska jag ta och packa ner det sista i lådorna för på onsdag ska Lotta hjälpa mig att flytta lite lådor som ska vara i förrådet, dom andra lådorna tar vi på fredag och på söndag eller måndag, ja då är det dags för möblerna :) Känns så bra. Har även hittat tapeter idag. Nu längtar man bara tills allt är färdig och klart i den nya lägenheten.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0