Trevlig helg!

Då var det åter fredag och helg och här hos mej är det fullt upp hela dagarna med flytt och träning hos Alfta rehab. Det går jättbra, känns kanon att få hjälp och att man kommit igång med träningen igen. Angående flytten så går det kanon det med, kommer flytta dom sista lådorna till nya lägenheten ikväll och sedan på måndag, tar vi möblerna :) Ihelgen kommer även en till hund bo hos oss, nämligen Freddan och Nettans Cindy. Ska passa henne ihelgen eftersom dom ska iväg och campa med husvagnen. Freja kommer bli överlycklig att ha sin vän här hela helgen lång!

Känner ett stort behov av att damma av kameran som bara ligger där, och gå ut och fota. Men som det ser ut nu så finns det tyvärr ingen tid över till det. Flytten måste gå före, men sen så, då man är klar med allt. Då ska det tas långa promenader med kameran i högsta hugg!

Och just ja, måste ju bara tillägga att sommaren kom tillbaks :) Igår var det solsken och värme hela dagen, underbart. Men idag bjuds det på mulet väder och några envisa regndroppar faller ute nu. Hoppas på att solen tittar fram igen.

Nu väntar en god frukost och en kopp kaffe! Hoppas ni alla får en trevlig och mysig helg.



Kommentarer
Foto i norr - Marie

Hejsan tack för ditt besök. Jaa visst är det gott och jisses vad jag åt i går det gick ner 8 st firrr för mig i vanliga fall blir det 5-6 st men det var såååå gott och jag hade längtat så också efter det. Min sambo äter med allt på talltik han med jag vill gärna ha i klämma allt. Ha en fin dag och trevlig helg!

2009-08-21 @ 09:35:26
URL: http://fotoinorr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0