En lista året 2009

Mitt 2009
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Nej det kan jag inte minnas att jag gjort

Blev några av dina vänner föräldrar i år?
Ingen utav mina närmaste vänner men däremot min äldsta bror och hans fru fick sitt andra barn den 6 maj, lilla Viola

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Inget alls, men hoppas på en resa till nästa sommar

Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010?
Ja ett heltids jobb eller att jag kommer in på skolan sjuksköterskelinjen nu i januari. Är än sålänge bara reserv.

Största sommarplågan?
Myggen är alltid en plåga =)

Vilket/Vilka datum från 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt datum, utan tycker att hela året varit bra

Vad var din största framgång 2009?
Att jag klarade av matte b kursen

Största misstaget?
Att jag inte tog chansen att få göra en speciell sak, men inte gjorde. För många tankar styrde mina känslor där och jag fegade ur

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja det har jag men inga allvarliga sjukdomar. Utan förkylningar bara

Bästa köpen?
Bärbara datorn

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och saker till hemmet

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det kan man säga =)

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
Lady Gaga pokerface och bad romance

Var du gladare eller mer ledsen i år, jämfört med tidigare år?
Var både glad och ledsen. Många saker fick mig att vara glad och vissa saker fick mig att bli ledsen och såklart finns saknaden av mamma alltid där varenda dag!

Vad önskade du att du gjort mer?
Spenderat mer tid uppe i stugan, där man verkligen kan koppla av

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte känna att man måste då man egentligen inte orkar eller vill. Sagt nej mer helt enkelt. Är för snäll =)

Hur tillbringade du nyår?
Kommer spendera mitt nyår med vänner

Blev du kär i år?
Ja =)

Favoritprogram på tv?
Robinson, lets dance, idol

Bästa boken du läste?
Alla Camilla Läckeberg böckerna

Största musikaliska upptäckten?
Takida

Något du önskade dig och fick?
Ja i födelsedags present fick jag en fin vinterjacka

Något du önskade dig men inte fick?
Hmm.. nej

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med familj och vänner

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja ett fast jobb

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2009?
Ledigt. Klär mig alltid i bekväma kläder då jag är hemma. Det var oxå mycket leggings, klänning, tunikor, långa koftor

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, min familj och Freja. Promenader ute i naturen, fotografering och träning

Vem/Vad saknade du?
Mamma.

Dina nyårslöften och förväntningar inför 2010?
Löften är väl att jag ska fortsätta att träna och promenera, leva hälsosamt och njuta av livet. Förhoppningar är att jag kommer in på skolan nu i januari.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0