Glögg och riktig julstämning

Nu har dom där äkta julkänslorna äntligen kommit och man bara går runt och ler och nynnar julsånger. Har snöat hela natten, så nu är det ett fint snötäcke på marken ute. Och än faller det små snöflingor utanför mitt fönster. Har alldeles nyss slagit in julklappar och druckit lite glögg och självklart lyssnat på julsånger. Måste erkänna att det pirrar lite exkta i magen då man tänker på att julafton närmar sig med stormsteg! Julen är den mysigaste och bästa högtiden av dom alla. Vilken är eran favorit högtid?!



En julgrupp med hyacinter står på mitt köksbord och sprider en underbar doft.



Kommentarer
Lotta

Åhh men vilken införjulen dag du verkar haft hihi. Mysigt! Håller med om att julen verkligen är favorithögtiden :) Den slår alla! Åhhh en vecka kvar idag. Älskar att vänta in julen med bak, umgänge, ledighet och sedan självaste julafton. Åh vilken lycka.



Jag önskar er en trevlig torsdag och helg maria :) Idag kommer pappa till Trollhättan och byter till dubbdäck. Snorhalt här nere! Så idag skall jag till ödeborg. Ha det bäst! Kram på er gofisor två :)

2009-12-17 @ 10:35:37
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0