Trevlig helg!

Underbart med fredag och helg! Har nu gjort min första vecka på praktiken och jag trivs kanonbra. Fast det ska bli skönt att få sova lite längre imorgon och inte vakna av väckarklockans pip kl 5. Helgen blir lugn, inget planerat. Tar dagarna som dom kommer. Och jag kan ju meddela att idag har det snöat lite, så nu ligger det ett tunt, tunt snötäcke på marken. Och graderna dom sjönk till nollan.

Ikväll är det ialf fredagsmys med massor av tända ljus, lite gott fika och Idol. Så jag önskar nu er alla en riktigt mysig helg ♥




Kommentarer
Lotta

Åh vilken härlig helg! Att ta den som den kommer :) Vad kul med lite snö, ligger den kvar?? Här är det inte närheten till snö tyvärr. Får hoppas att det kommer till jul, men tveksamt. Hoppas det är massa snö när man kommer till byn efter jul :)



Hoppas jobbardagen går bra idag! Ha en riktigt bra tisdag maria! Här sitter jag och Simon med en kopp kaffe och har sovmorgon, underbart! Börjar 10.45 ;). fyyyy vad tidigt din klocka ringer.. puhuu.



Kram från oss till er :)

2009-12-08 @ 08:06:35
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0