En dag vid stugan

Imorse möttes vi av samma strålande solsken och underbart väder. Så jag, pappa, Monica, Freja och Sacko beslöt oss för att åka till stugan.


Väldigt mycket snö. Freja sprang ner till sjön på engång och jag efter med kameran i högsta hugg och Sacko hack i häl =)


Bästa vänner


Där under ligger en båt gömd på våran brygga


Här ser ni Freja springa runt som en tok på våran vik. Eller ja, ser och ser. Tittar ni där pilen är så ser ni en liten svart prick och det är Freja =)


Våran vik. Med en översnöad spark som står alldeles nedanför bryggan. Pappa glömsk som han är har glömt den där och så kom all snö och så blev det såhär


Inspektionen nere vid isen är nu klar och vi är åter uppe vid stugan


Dags för kaffe och lite gott fika


Sacko


Lekdags


Istapp som satt fast på båthuset




Freja har sprungit runt runt i all snö idag, så när vi kom hem la hon sig och sov direkt. Jag gjorde henne sällskap efter lunchen var uppäten, man blir trött av att vara ute i friska luften =) Nu ska vi ta en promenad. Sen blir det en myskväll med god mat och melodifestival.





Kommentarer
Sofie

Vilka fina, härliga vårvinterbilder! Här uppe närmar sig också den ljuvliga årstiden :) Söt hon är, Freja! Kram, Sofie

2009-02-28 @ 19:21:15
URL: http://syssla.blogspot.com
Malin

Vad söta vovvarna är ihop och så kul de verkar ha tillsammans. Kram

2009-03-03 @ 21:45:09
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Therese

Ja, jag hatar verkligen att inte få sova på nätterna! Brukar oftast klara mig rätt bra från hosta när jag är förkyld..men inte den här gången :(



Nu är jag däremot en bra bit på bättringsvägen och i natt har jag sovit helt ok :)



Jättehärliga bilder du visar! Ni verkar ha stuga på ett riktigt mysigt ställe. Gillar speciellt bilden med pilen som visar vart hunden är. Av någon anledning tyckte jag den var riktigt rolig (?) ;)

2009-03-04 @ 13:21:35
URL: http://tessides.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0