Fyndat på bokrean


Idag startade som sagt den årliga bokrean och självklart var man i väg och fyndade. Jag och Jenny åkte ner runt 9 tiden. Hittade alla böcker som jag hade skrivit upp på min lista och ville ha. Vi var även in på åhlens och handlade lite, köpte en hårmask och så en nytvål från dove som doftade gudomligt gott, som godis, besökte även såfin, lindex och present och smide. Sen gick vi och fikade på krokanen, vilket är ett måste då man är ner på stan. Så  nu kanske ni undrar vad som finns i påsen?! =) Här kommer svaret.


Flyga Drake av Khaled Hosseini
Pojke försvunnen av Anna Jansson
Marley & jag av John Grogan
Skymningsbarn av Torey Hayden

Nu har man väldigt bra läsning framöver, bokhyllan svämmar över av böcker! Så ska de vara =) Just nu läser jag fjärde boken av Camilla Läckeberg, och jag fastnade verkligen för hennes böcker, jättebra deckare att börja läsa. Jag har ju bara läst verklighestbaserat och romaner förr, men när Anna rekommenderade hennes böcker var jag fast på engång i deckarträsket =) Hur bra jag än tycker att hennes böcker är så längtar jag tills ma får börja läsa någon av dagens fynd.

När vi kom hem från bokrean, tog jag och Freja en tur på sparken i det fina och härliga vinterväder, plusgrader och solen tittade fram då och då, underbart! Nu längtar man ännu mera till våren....



Kommentarer
Lotta

Vilka härliga bokfynd, vad roligt hihi! Jag fick några böcker i födelsedagspresent (sju sorters kakor, hundar och kladdkakor) hihi. Åh härligt, så plusgrader har nått upp till hälsingland nu. Då kan man inte annat än att få vårkänslor ju!



Vad skall du och Freja göra resten av veckan? Hoppas ni får en trevlig sådan :) Vi höres!



Kram lotta potta.

2009-02-24 @ 23:32:43
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Nemen vilken härlig vecka det låter som! Jaså så du skall till byn och storhandla, det gillar vi :)



Idag skall jag in till färgelanda en sväng (skjutsar in mamma till jobbet och så skall det göras lite ärenden), sedan kl 18 skall Rickard testa på judo och på kvällen blir det bara mys och plugg. Imorgon torsdag vet jag inget mer än att jag skall plugga och vara rickard och hundvakt på kvällen, likaså på fredag. Sedan bara mys i helgen med familjen :)



Åh berätta om brödet var gott sedan, så kanske man kan få receptet? :) Eller så kanske du lägger ut det på bloggen? Hoppas ni får en superdag och ring om du kör fast på matten!



Kram från alla oss i Ödeborg

2009-02-25 @ 13:52:27
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Emma

Marley o jag är en underbar bok!

2009-02-26 @ 00:24:47
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0