Godkänt

Har alldeles nyss kommit hem, varit borta hela dagen. Vaknade vid 7:05, åt frukost och gjorde mig iordning för att ta bussen till Lotta, mötte upp henne och så gick vi till simhallen och simmade, 30 min och det var så härligt att börja simma igen. Efter simningen gick vi hem till Lotta för att vrålhungriga kasta i oss mellanmål =) Sen har vi suttit och snackat och skrattat mest hela dagen, lagat mat och sedan pluggat matte, det var dags för matteprov för min del ikväll och vet ni vad?! Jag klarade de, hade alla rätt. Känns så bra att man fick godkänt och kan lämna detta kapitel bakom sig och börja på nya. Är så glad och lycklig.

Nu ska jag ta och värma mig en kopp med blåbärs te och mysa i soffan en stund och slappna av och njuta av att jag klarade provet!



Vill skicka ett stort tack till min vän Lotta, för att du är så hjälpsam då de gäller matten, att du tar din tid och sitter och pluggar med mig. Det är tack vare dig som jag börjat förstå matten, du är helt enkelt en underbar vän!



Kommentarer
Lotta

Men sluta jag blir alldeles rörd och blödig här nu :) Åhhhh tack detsamma säger jag. Tack för att du är en sådan underbar vän Maria! Får hjälp med vad som helst och har hur roligt som helst!! Tack för dagen idag :) Härligt det var att simma, kroppen mår alldeles extra bra hehe. Hoppas du och Freja får en riktigt mysig kväll! Ni somnar nog lika snabbt och gott idag hihi.



Vi höres, läre skriva blogg nu :) Tjingeling.

2009-02-18 @ 20:48:53
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Ja vad roligt! vi läre simma så ofta vi kan :) Tack Maria hihi, ja men det är svårt! Men det känns bra, det är det tummen upp för. Grattis än en gång, fy vad roligt :) du är så duktig!



Tack så jättemycket, jag hoppas även ni har en jättetrevlig vistelse i Hälsingland de nästkommande veckorna! Skall vara bättre på att blogga och vara inne på msn när jag är hemma haha! Skall bli kul att läsa er blogg när man är 55 mil därifrån :)



Åh vad söta ni är. Tänk vad man skall sakna er också! Hoppas ni sover så gott just nu :) (gissar på att ni sover nu såhär sent hihi). Även vi skall slänga oss i sängen, eller iallafall jag och Ebba är jättetrötta haha!



Vi höres! Kram Lotta potta

2009-02-18 @ 23:47:00
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Nej skall du till Bollnäs äntligen om ett par veckor, hoppas detta går vägen nu! måste önksa dig lycka till framöver! kommer du få hjärtklappning då? Lite läskigt låter det. Men jag hoppas för all del att de hittar något intressant genom detta och t.o.m. en lösning!



åhhhh gör ni:P Mums!! Semla är så gott gott gott!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig torsdagkväll! Nu skall jag och Ebba packa klart :) japp en lugn resa hem blir det, jag lovar.

2009-02-19 @ 17:07:09
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0