I väntan på maten..

Antar jag en liten utmaning som jag sett i många bloggar just nu.
Regler:

· Gå in i mappen mina bilder

· Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte & sjunde bilden i den aktuella mappen

· Släng upp bilderna på bloggen och skriv något om den

· Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade


Detta var den sjätte bilden
Denna bilden tog jag på en utav alla våra promenader i höstas. Det är ju så mysigt med vackra höstdagar!


Sjunde bilden var denna, som togs på samma höstpromenad.




Såg även en annan utmaning på en annan blogg som jag tänkte jag skulle svara på också, maten är ialf inte klar ännu, utan den står i ugnen och gottar tills sig =)

Favoritmat:
Jag tycker det är väldigt gott med thaimat, speciellt en thai/kina resturang som är i Märsta. Grekisk mat går också hem hos mig, likaså svensk husmanskost. Älskar att laga mat, det är så roligt.

Favoritfilm:
The notebook, kan se den om och om igen och jag gråter lika mycket varje gång.

Favoritbok:
Hmm oj, jag är en riktig bokmal och har läst miljoner böcker (nästan haha) så det är så svårt att ha en favoritbok, men jag läser mycket verklighetsbaserat. Nu är jag inne i en deckar period och läser för tillfälligt alla böcker av Camilla Läckeberg, som jag tycker är enormt bra.

Roligaste minne:
Har många roliga och fina minnen, men något som jag kommer att bära med mig resten av mitt liv är ett resminne när jag och mamma var på Kreta för första gången, hände en rolig händelse på en utav resturangerna, vilket fick mig och mamma att brista ut i skratt, ni vet sånt där skratt som man inte kan få nån hejd på, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, ett väldigt fint minne av min älskade mamma som jag saknar enormt varje dag!

Favoritfärg:
Gillar alla färger.

Mest pinsamma:
Det är nog när jag råkade gå in i en pelare i en affär och en jättesnygg kille ser allt och skrattar. Jag kan tala om att jag var rödare än en tomat i ansiktet och denna händelse utspelade sig då jag gick i sjunde klass, då allt var pinsamt, haha. Sen har jag en del annat också som man gjort men de behöver jag inte dra upp nu =)

Bästa vänner:
Dom skulle jag aldrig kunna leva utan, tack för att ni finns där och att ni stöttade mig så mycket då mamma gick bort. Ni är guldvärda allihop! Men min allra bästa vän var mamma!

Sötaste bebis:
Alla bebisar är ju lika söta =)

Livs största kärlek:
Har tyvärr inte dykt upp ännu. Jag väntar på min drömprins att han ska dyka upp. Har haft förhållanden men inte någon som varit min livs största kärlek.

Utmanar Lotta och Emma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0