Söndagspromenad i skogen

Då var söndagen här och helgen är snart över, vad fort det går. Jag har sagt det tusen ggr för men säger det igen, vart tar dagarna vägen?! Man hinner knappt blinka så är fredagen och helgen här igen. Men man kanske ska se de från den positiva sidan, att dagarna går så fort, för då har vi vår och sommar här snart *stort leende* börjar faktiskt bli lite less på denna vinter nu, tycker den har varit sååå lång. Hoppas att resten av februari månad och mars månad bjuder på mycket sol, då brukar det gå bra, längtan till sommaren blir en aningen mindre om man får njuta av vinter/vår solen =) Nåja, nu är det bara att inse fakta att vi bara är i mitten av februari nu och njuta av dagarna som dom kommer, med eller utan sol.

Hade en skön sovmorgon imorse, eller ja vi vaknade strax före kl nio. La mig sent igårkväll så det var skönt att få sova ut. Och ute var det som vanligt minusgrader, -13. Tog och gick ut på den obligatoriska morgonrundan med Freja och sedan avnjöt jag en god söndagsfrukost i soffan med nyhetsmorgon som sällskap. Surfade sedan lite på datan medans jag drack mitt morgonkaffe och sen tog vi oss ut på en långpromenad i skogen. Där Freja fick fullt upp, råddjuren hade gått där i natt så det var fullt med spår efter dom och hon blev helgalen, drog nästan så att armen gick av (ja nästan ialf, eller de kändes som så, haha) tänk att en liten tax har en sådan styrka.

Efter den sköna och uppfriskande promenaden, satte jag mig ner för att ta tag i matten. Gjorde klart dom uppgifter som var kvar, så nu är det bara att plugga som bara den, så jag klarar provet som jag ska ha på onsdagkväll. Håll tummarna för mig =)

Nu ska jag ta och surfa runt lite mer innan jag ska diska, dammsuga av lite och sen bara njuta av söndagen. En lugn söndag får det bli med mys! Fast nu tittar ju solen fram, så det blir nog en till promenad lite senare idag!






Kommentarer
Lotta

Oj vad mycket du hunnit med denna avnjutarsöndag :) Åh vad bra! Ja nu läre vi nöta matte till onsdag hihi! När skall vi ses imorgon? jag har tvättid till 16.00. Ha en fortsatt trevlig söndag med allt mys den bjuder på :)

2009-02-15 @ 15:37:55
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

hahahaha titta på din kommentar du skickade nyss. Såg att vi kommer gå om varandra vad gäller tider.. Men jag kan boka om tvättiden om den inte är upptagen så kan jag komma till dig runt kl 13 kanske? Jag kan komma till er? eller är det lämpligare om du kommer hit om du skall vidare till alfta senare? Bestäm du, mig spelar ingen roll :)



Vad roligt att du tyckte att även den filmen var bra :) Ja man on fire var jättebra!



Hoppas ni har en fortsatt trevlig söndag! Ebba och Simon hälsar så gott till er i viksjöfors :)

2009-02-15 @ 15:43:09
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Tina på Peppar och Vanilj

Det lät som en bra söndag när man summerade... :) Hoppas att kommande vecka blir fin!



K R A M // t i n a

2009-02-15 @ 20:56:55
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0