Bra minne men kort

Idag efter jag varit på besök hos min hjärtläkare så sprang jag in en snabbis på Åhlens för att leta en almanacka. Har inte hunnit köpt någon ännu för detta året, så alla ärenden och viktiga möten osv, har skrivits upp på post it lappar, visst går det bra men bättre att ha en almanacka att skriva ner allt i. Så jag köpte en idag och redan är det mycket som har skrivits ner. Hur är det man säger, bra minne men kort?! *ler*

Nu ska jag återgå till soffan för att se hur det går i körslaget. Spännade ikväll. Alla körer var otroligt duktiga. Mina röster för ikväll är tillägnad Team Hanna såklart eftersom dom är från Bollnäs, i mina hemtrakter och så roligt då de är många i kören som man känner igen, och så röstade jag på Team Erik. Han är ju bara föör söt!







   
 




Kommentarer
Lotta

Åh vad bra! en almenacka är ju ett måste :D Haha! Kul att du röstade både på team bollnäs och Uddevalla :) Tack tack! Hoppas ni också får en trevlig söndag. Ses imorgon, och tack ännu en gång:)

2009-01-18 @ 09:56:12
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Helena/Bildbloggerian

Tack för din kommentar! Kikade runt lite och du visar upp många fina bilder i din blogg!

2009-01-18 @ 12:36:12
URL: http://dagligenexponerat.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0