En blåsig söndag

Söndagen är här och helgen snart över, det gick fort. Vädret idag är väldigt blåsigt men 3 grader varmt och töväder. Tråkigt att det ska töa men härligt att det är varmare ute. Vi tog en långpromenad i morse, trotsade stormen och gick ut. Uppfriskande om inte annat. Med rosiga kinder sitter jag nu här med en kopp kaffe och drömmer mig bort. Kikar på lägenheter och hus och ikeas hemsida. Inreder mitt framtida hus i mina tankar. Längtar tills man står där en dag med nyckeln i handen till sitt alldeles egna hus, där man får göra precis som man vill. Jag vet exakt hur jag vill ha det i nästan alla rum, med inredning, detaljer och sånt där småpiff. Som sagt, drömmer mig bort ett tag...! =)

Ikväll blir det middag hos pappa, sen en film innan läggdags. Klockan ringer tidigt imorgonbitti. Hoppas ni alla haft en trevlig helg och ha en mysig söndag! ♥


    






Kommentarer
Klara

ja hon var duktig igår nanne, men har börjat tycka att hón är mer dryg är rolig nu:) Ja, wells blir väl de som vinner antar jag! Ja jag skulle vilja jobba på någon mer akut avdelning tror ja som akuten, ambulansen eller kanske BB. Jag vill vara där det händer:) hahah du är fortfarande inne på hjärta va? Ja man blir så arg på att de bara ska fokusera på pengar hela tiden. Men jag ska till lärkan/svalan på onsdag och träffa dem lite. Men va gör du till veckan? vore ju roligt att träffas en sväng med hundarna om du inte är upptagen då vill säga. kramar

2009-01-11 @ 12:30:41
URL: http://klaradavidsson.blogg.se/
Lotta

Åh härligt med promenad idag. Vi tog också en promenad i det blåsiga vädret :) Tur vinden inte var iskall. Åh rent och fräsht i lägenheten nu då hihi. Även jag har städat idag :) Var get smart bra? Tyckte den var lite smårolig, men bättre filmer finns typ :) hehe. Ja ska vi ses på förmiddagen någon gång hos dig på tisdag? Kul och bra att räkna matte! Runt 10 tiden kanske? 11? Åhhhhh vad gott med det teet :) Längtar till snorandet går bort och man känner alla lukter helt igen, då skall det drickas gott te! shoho! Ha det gott med god mat hos din far ikväll :) Ses på tisdag!

2009-01-11 @ 16:32:27
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Felicia

Är du typ fotograf? För du har väldigt vackra bilder!

2009-01-11 @ 19:40:47
URL: http://flishas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0