Ikeabesök igen

Idag följde jag med Lotta och Simon till Valbo och ikea, åter ett besök på favorit varuhuset =) Var ju inte länge sedan jag var dit och fyndade. Vi åkte strax efter kl 9:30 imorse och var framme vid 11 tiden. Vi tog och en runda på ikea först där man fyndade igen, fast jag inte var ute efter något speciellt. Jag köpte två st nya beiga kuddfodral till kuddarna i soffan, och en ny kudde till min fotölj, ett beigt överkast till sängen, en lampa till databordet och lite prylar till köket. Innan vi begav oss till gallerian så åt vi en god lunch på ikea. Strosade runt i gallerian ett tag där vi besökte djurmagasinet, köpte godis och tuggben åt våra hundar, köpte även en tröja på HM på rean för endast 74 kr, handlade även hårprodukter, bodylotion och ansiktsmask. Efter all shopping var det gott med en kopp kaffe och en kaka. Nöjda och belåtna åkte vi hemåt igen vid 15 tiden.

Nu känner man sig rejält trött och slut, varför blir man alltid det efter en heldags shopping som är så roligt?! Kvällen blir lugn. Ska snart göra ordning varma mackor och en stor kopp te, mysa ner mig i soffan, tända en massa ljus och se på körslaget finalen och sedan en film innan det är dags för läggdags.

Ha en fortsatt mysig och trevlig lördagkväll allihop ♥


Kommentarer
Lotta

Tack detsamma Maria :) Vilken dag! Jätterolig. Hoppas du får en trevlig söndag :)Vi höres på msn och synes! Nu står disken på kö och sedan skall vi hem till Simons föräldrar. Kram, hälsa Freja sötnöt! :)

2009-02-01 @ 11:33:30
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
[ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej gullunge! :]

Din blogg är verkligen jättesöt :*



Vad ska du hitta på ikväll? <3

2009-02-01 @ 17:49:26
URL: http://takai.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0