Lördagsmorgon

Det är så mysigt med helger, fast man inte har ett fast jobb och jobbar varenda dag 7-16 så uppskattar man helgerna så himla mycket ialf, det är nå speciellt med helgdagarna. Det känns så mysigt med helg. Unnade mig en härlig sovmorgon idag, eller ja ialf till kl 9 men det är sovmorgon för mig, som annars vaknar alldeles för tidigt. Det var skönt att få sova ut efter en stressig och händelserik vecka, men vi möttes av ett otäckt väder. Blåst och snöväder, snön yrar som bara den utanför fönsteret och -3 grader ute. Tror vi skippar långpromenaden idag. Ska ta och ta tag i lite saker som ska göras här hemma som jag funderat på länge men inte hunnit göra ännu, perfekt att ha kvar då det blir sådana här dagar.

Nä nu ska jag surfa vidare och njuta av det nykokta morgonkaffet som sprider sin doft från köket och retar mina smaklökar... Gott!



Trevlig lördag allihop!



Kommentarer
Lotta

Åh vilken mysig lördagmorgon! så de skall vara. Sovmorgon och en lugn förmiddag med en kopp kaffe och lugn :) åhhhh. Ja nej inga långpromenader idag inte, håller med. Hoppas du och Freja får en mysig dag och tack för igår :)

2009-01-24 @ 11:03:16
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0