En söndag i Hälsingland

Godmorgon på er! Eller jag har varit vaken ett tag. Idag är det mulet ute, och inga trevliga grader som visas på termometern, ca 17 grader bara. Gårdagen var underbar. Vaknade upp till solsken och värme, åt en snabb frukost och gick sedan bort till pappa för att placera sig i en solstol med bikini och näsan i boken! Där satt man ett tag och bara njöt av värmen. Senare på dagen, då solen blev alldeles för varm, åkte jag och pappa till skogen för att leta tag på lite blåbär. Fanns inte så mycket men det räckte gott och väl till glassen vi åt sen då vi kom hem, plockade även smultron. Det smakande gott kan jag lova, och med en kopp kaffe till.

Sitter nu här i soffan med kaffekoppen brevid och tv:n på, nyhetsmorgon. Väntar på att den första tvättmaskinen ska bli klar, sedan ska vi ta en promenad jag och Freja. Annars blir söndagen lugn. Ska som sagt tvätta lite, läsa och bara mysa. Imorgonkväll väntar jobbet igen, efter två dagars ledighet.

Hoppas ni alla haft en bra helg.







Kommentarer
Josefin

Tack så mycket :)

2009-07-19 @ 10:56:41
URL: http://josefingrahn.blogg.se/
Gabriella

svar: Jaa, självklart får du fråga :) Hon var förkyld och gick och la sig, och på morgonen efter gick hon inte att väcka. Läkarna sa att det var lunginflamation som orsakade det. Du får gärna prata med mig också om du vill. Får jag fråga hur gammal du var när det hände dig och din familj? :)



2009-07-19 @ 11:42:54
URL: http://forcornelia.blogg.se/
sanna ♥

Mycket fina bilder!

2009-07-19 @ 19:26:42
URL: http://sannasrum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0