Helg paus

Fredag och helg igen, veckorna rusar förbi en ibland. Mulet idag med, och små regnskurar till och från men äcklig kvav luft. Kan de bero på att rötmånaden har börjat? Idag fick jag mitt efterlängtade objektiv till kameran, har tyvärr inte kunnat fota något utomhus pågrund av vädret, men provade lite här hemma. Så fort det blir uppehåll och tiden finns ska jag ut och fota. Tänkte bara kika in och önska er alla en trevlig helg, kommer inte finnas tid till att blogga något i helgen, fullt upp med andra ord. Jobbar ikväll, ett kort pass och imorgon jobbar jag 6:45-15:15. På kvällen är det fest hos en vän till mig och sen persmässan. Men åter till veckan!

Ha en trevlig och mysig helg allesammans ♥





Kommentarer
Fotograf Annie

Svar: Tack för titten på min blogg, kika gärna förbi fler gånger :)



Vad mysigt att bo i Hälsingland, jag hade det helt underbart i Bollnäs. Det är vackert där. Växbo är verkligen en idyll :)



2009-07-24 @ 14:07:08
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Lotta

Skall bli kul att få se kort med det nya objektivet! :)



vill in och önska dig/er en rikigt rolig persmässehelg! Hoppas ni får jättekul och det är uppehåll! Håller tummarna. Vi höres och synes hörru du :) Hälsa Freja bus hihi.



Kram från oss i Dalsland

2009-07-25 @ 18:48:50
Anonym

Hejsan kika in på min blogg och kolla in det senaste inlägget och tre ord som påminnelse : rösta på mig.



tack :)

2009-07-25 @ 21:39:08
URL: http://soola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0