Måndag

Åter måndag och helgen är över. Som för min del innehållit jobb. Ledig idag, har spenderat min dag i stugan med pappa och Jonte. Kommer att åka dit igen efter jobbet imorgon, ledig onsdag. Skönt att få vara i stugan och bara ta de lungt och njuta av den fridfulla miljön som är där, tyst och lungt och så mysigt! Där kan man verkligen slappna av. Kommer bli en del fiske, promenader, läsning och god mat!

Nu ska jag koka en kopp te och mysa ner mig i soffan, under filten och se på tv. Blev frysen efter promenaden med Freja.






Kommentarer
Anonym

Åh vad mysigt! :) Ja det måste det verkligen vara, att slappna av och bara njuta i erat smultronställe!



hoppas du och Freja haft en trevlig ledig måndag och en fortsatt trevlig kväll. Nu är det läggdags. Jobb väntar tidigt. Kram från oss tre

2009-07-13 @ 22:18:57
Lotta

Postat av Lotta, men det kanske du redan räknat ut :)

2009-07-13 @ 22:19:40
Anonym

Hej Maria! Ja nu hoppas hoppas hoppas vi att du kommer in på andra antagningsbeskedet och om du inte kommer in måste du hälsa på oss :)



Saknar er maria! Kommer upp för att flytta i Augusti (mitten) och då läre vi ses om du kan!! :)



Kram kram och hoppas ni har en mysig kväll

2009-07-15 @ 19:49:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0