Vi hade iallafall tur med vädret

Ja ialf på filmen som jag ska se ikväll, vi hade iallafall tur med vädret 2. Fick låna den av Lotta och Simon. Passar utmärkt bra att se denna trista, gråa fredagskväll. Ca 14 grader ute och himlen har varit lika grå hela dagen lång. Ska kura ihop mig i soffan under filten, tända en massa ljus och hälla upp en liten skål med ostkrokar och se på filmen senare ikväll, ja när de är sådant här väder måste man trösta sig med lite godis. Var evigheter sen sist man åt något godis. Tröstätande ikväll :) Är även ensam, Frejagumman fick följa med pappa och vovvarna till stugan idag, eftersom jag har jobbat mellan 7-15:45. Kommer att åka upp imorgon jag med efter jag bakat klar och sovit ut med en härlig sovmorgon. Min mellersta bror Fredrik fyller nämligen år imorgon så vi tänkte att vi allesammans skulle fira hans födelsedag uppe i stugan, jag lovade att jag skulle baka, det är ju så roligt! Vi kommer kunna mumsa på kolakakor, kanelbullar och morotskaka imorgon. Spenderar även lördagsnatten i stugan, för att på söndag åter åka hemåt.

Är nu ledig i 4 dagar. Känner mej sådär skönt trött ikväll, klockan ringde 5:30 imorse, det var ovant. Visst har man varit uppe tidigt, tidigare då man var ledig men då har ju klockan visat ialf 7 :) Så de var lite ovant att klockan ringde 5:30 imorse, både jag och Freja hoppade till.

Nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe, och sen bara mysa hela kvällen lååång!

Trevlig helg!






Kommentarer
emma

kunde varit bättre

brann hemma hos oss idag

i köket

och en massa saker förstördes

bland annat abbys saker :(

men ingen skadades illafall

hur e det sj

2009-06-12 @ 23:40:52
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Helena

Hej tjejen! Hoppas du får en bra och lugn helg! Jag ska jobba heela helgen och hoppas bara det blir en solig vecka som kommer sen. Hälsa bus Freja! Stor kram från mig!

2009-06-13 @ 13:26:50
Lotta

Vilken MYSfredag du verkar haft hihi och en härlig sådan! Ja godis är tillåtet att äta :) Speciellt sådana här dagar.



Hoppas du har haft en trevlig dag i stugan idag trots vädret :) Vi höres!



2009-06-13 @ 22:15:09
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0