Listan

Hittade denna lista inne hos Maria, tänkte jag skulle svara på den, då man väntar på att lasangen ska bli klar som står i ugnen. Gjorde den redan nu, så är kvällsmaten redan klar =)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Var glad nyss efter en härlig promenad men nu har jag ont i nacken =(
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Hmm.. nä jag äter faktiskt det mesta
Kläder just nu: Mysbyxor, svart  tunn tröja och tofflor, slappar kläder innan man byter om till kvällen =)
Musik just nu: Ingen just nu, bara äggklockan som tickar på... (ställde den så jag vet när lasangen är klar)
Vad sa du senast: Freja vill du ha lite köttfärs?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? På 70 talet
Sommarplaner: Jobba, umgås med familj och vänner och små utflykter mm mm mm
Fisk eller badkruka: Både ock, vill helst att vattnet ska vara varmt
Saft eller alkohol: Dricker både ock, ska de  vara saft så ska de vara hemmagjord och när det gäller vin gillar jag både rött och vitt
Hur många kuddar sover du med: 2 stycken
Favoritväder: Solsken från en klarblå himmel

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En bra bok, tändstickor och någonting att sova under (insektsnät eller tält kanske) hihi
Spelar du nåt instrument: Nej, men spelade piano då jag gick i tvåan
Morgon- eller nattmänniska: Både ock
Sparare eller slösare: Hahah är nog någonstans mittemellan =)
Bästa film: The notebook
Tror du på liv på andra planeter: Ja det finns säkert nå figurer där oxå
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart
Älskar du honom fortfarande: Hahah näpp
Har du några homosexuella vänner: Näpp
Tror du på mirakel: Ja ibland... haha
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja självklart, men det finns ju vissa som inte klarar av det
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 barn vill jag ha, men eftersom vi har tvillingar i släkten (min morfar var tvilling) så kan jag få tvillingar och får jag det så vill jag ha 3 barn
Bio eller promenad: Gillar båda
Är du kittlig: Ja haha
Snarkar du? Nej tror inte det, haha
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? Ja fy för spindlar
Äckligaste insekten: Spindlar och så hatar jag den där förbannade irriterande myggen
Största svaghet: Att jag är för snäll haha
Det här är jag bra på: Fy vad svårt att skriva sånt om sig själv då.. hmm är bra på att lyssna, hjälpa till, baka haha.. mer?! hmm...
Bästa bok? Har läst så himla mycket bra böcker, mycket verklighets baserat så jag kan inte välja en
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att ibland kunna få vara osynlig och få vara med på platser där man önskar att man ibland var en fluga på väggen =)
Vad vill du jobba som? Sjuksköterska
Chips, morötter eller godis? Morötter är väldigt gott, nötter är oxå gott och chips ibland
Pizza eller hamburgare? Pizza, då ska de vara hemmagjord
Skriver du dagbok? Min blogg är min dagbok, men när jag var yngre skrev jag dagbok
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har en tatuering redan, sen har jag hål i öronen =)
Stökigt eller välstädat? Välstädat!!!
Gungar du på stolen? Näpp
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig är för feg för det och så tycker jag inte om höjder
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Ja, men när ingen hör haha
Anser du att du är stark? Lagomt, inte presic nån hulken här inte haha
Brukar du sola? Ja på sommaren, förr solade jag solarium men det har jag slutat med
Vad gör du om du får hicka? Håller andan i 10 sek eller dricker vatten upp och ner
Röker du? Nej men förr brukade jag feströka ibland, uscha!
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe på morgonen och då man fikar och en kopp med te på kvällskvisten eller då man är förkyld
Har du en besatthet? Nej



Kommentarer
Lotta

Vad roligt det var att läsa din lista :) Åh så freja fick lite finmat hihi. Söta hund! Läre göra den jag med.



Mums me lasagne, ät lite åt mig med ;) Hoppas ni får en supertrevlig lördag! nu skall jag göra listan :P

2009-03-07 @ 13:57:06
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Maria

Vad roligt att få läsa dina svar.

The Notebook hade jag glömt bort, du har ju rätt det är den bästa som finns. Jag grina lika mycket varje gång.



mvh Maria

2009-03-07 @ 18:04:20
URL: http://www.mimali.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0