Efter regn kommer solsken.. och ännu mera regn

Vaknade 4:45 imorse av att fåglarna kvittrade alldeles utanför mitt fönster, sov med det öppet inatt, det är ju så härligt med frisk och klar luft hela natten och att man äntligen kan sova med fönstret öppet är ett säkert sommartecken :) Somnade som tur var om och vaknade kl 7:45 utvilad. Ute var det duggregn och mulet. En perfekt dag för att tvätta och städa.

Runt 12:30 tiden kom solen fram och helt plötsligt blev det sommarvärme, underbart! Nästan sådär kvalmigt det blir då det väntas åska, men än har ingen åskknall hörts. Har varit helkonstigt väder hela dagen, ena stunden regnväder och sen solsken, regnväder och sen solsken. Just nu är det uppehåll. Ska ta en promenad med Freja nu, sen får det bli en mysig tvkväll i soffan med lite fruktsallad. Imorgon ska vi äntligen åka och hälsa på Anders, Anna, Alfred och lilla Viola, längtar att få se henne och få ha henne i famnen och snusa bebis :)


Ha en mysig och trevlig långhelg nu allesammans, och så hoppas vi på att solen kommer skina på oss!


 





Kommentarer
Lotta

Nu måste du berätta lite om Viola hihi! Hade ni trevligt i Kilsfors? :) Kul att träffa henne va hihi?.



Idag har vi varit till trollhättan och shoppat, och även till Uddevalla en sväng och imorn får jag hoppa in och jobba extra mellan 07.30-12.00 :)



hoppas du och Freja får en riktigt trevlig fortsatt helg!! Vi höres, Kram

2009-05-22 @ 23:31:01
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Foto i Norr - Marie

Underbart fin bild jag älskar dessa vita tussar och måste nog ut och söka efter dom jag med. Tack för dina rader vad trevligt att du gillar mina bilder. Jag ska nog snart byta ut lite av dom i headern till lite mer somriga tror jag vi får se hur jag gör. Ha en fin dag!

2009-05-24 @ 13:11:42
URL: http://fotoinorr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0