En härlig tid

Nu är det en härlig tid, jag älskar våren och försommaren då allt slår ut och grönskar. Man kan bara gå och njuta och se allt det vackra, hur det ändras från dag till dag! Det är så härligt då det är ljusa kvällar, känns som man vaknar ur vinterkoman.

Det blev ingen Rättviks marknad för min del idag, vaknade med hjärtklappning (förbannade hjärtfel) imorse och alldeles skakis, plus att pollen håller på och gör mig galen (vilket påminner mig om ett besök hos apoteket till veckan) Så jag och Freja stannade hemma och tog det lungt hela dagen, slappade, solade och läst hela dagen. Tog en liten promenad på eftermiddagen och fotade lite. Nu ikväll har jag även då bara tagit det lungt, tittat på robinson och en film. Nu känns huvudet tungt likaså ögonlocken, dags att krypa till sängs! Imorgon blir det långpromenad och sedan ett jobbpass på kvällen, 14:30-21:30.


Godnatt allesammans!


Fotade detta på promenaden idag.




Kommentarer
Livet i byn

Tack för den fina födelsedagshälsningen :0)



Lyllos er som har försommar nu, vi väntar ännu på den riktiga våren här i norr.



~Livet i byn

2009-05-03 @ 12:27:17
URL: http://livetibyn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0