Första maj!

Nu har första dagen i maj månad snart passerat och med den underbart och otroligt varmt väder med ca 24 grader i skuggan (!), har suttit ute i solen och solat hela dagen, och läst  " 9½ månad" av Annika Lantz och skrattat för mig själv, en sådan skönt rolig bok! Den kan jag rekommendera, fast jag inte har varit gravid själv än, så skrattar jag ibland så tårarna rinner. Efter ett tag i solen blev den alldeles för varmt så jag och Freja tog en paus och tog en promenad och se en dusch innan vi satte oss på balkongen igen och njöt av kvälls solen med en kopp kaffe och såklart boken, kunde inte slita mig från den.

Gårdagen var jätterolig. Jag och Lotta och våra hundar var hemma hos pappa (passade på att vara i hans hus, då han och Monica är i stugan) Vi grillade och drack gott. Kvällen fylldes med många skratt. Gick och la oss runt 00:30 helt slut.


Nu ska jag placera mig i soffan och se på humorgalan. Imorgon blir det Rättviksmarknad med Lotta, Simon och lilla Ebba.


En liten gullviva har letat sig fram, hemma hos pappa i slänten där.

God middag!






 



Kommentarer
Lotta

Åh vilken mysig dag du och Freja verkar ha haft. Åh kanske man får låna den boken eller nej den läre jag t.o.m. köpa låter det som! :) hihi.



Tack för den otroligt roliga dagen igår med er två :) Vilken mysig valborg ute i huset det var :).



Hoppas ni har en trevlig kväll, ses imorn vid 09.00!

Kram från oss här i byn

2009-05-01 @ 22:51:31
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Enfinity

Hej, längesen jag kikade in hos dig nu.



9½ månad läste jag när jag väntade nr2, älskade den boken. Satt precis som du och skrattade för mig själv :)



Kram kram

2009-05-02 @ 19:48:20
URL: http://enfinity.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0