Vi håller tummarna!

Vaknade kl 8:50, härligt med en sovmorgon. Kände mig utvilad och pigg. Började morgonen med en promenad med Freja, kallt och blåsigt men uppfriskande. Efter promenaden tog jag tag i städningen och slängde även ihop en kladdkaka, som jag ska mumsa på med grädde och hallon till, när det är dags för att bänka sig framför tv:n och se på Eurovision kl 21. Det ska bli spännande och se hur det går för Sverige, tror ej att vi vinner men att vi kommer komma bland topp tio ialf. Jag har fallit för Norges charmtroll och låten har jag gått och sjungit och nynnat på hela dagen, den liksom fastnade på engång. Likaså Danmarks låt var heller inte så pjåkig och sångaren gör ju det hela mycket bättre, något att vila ögonen på, ögongodis helt enkelt :) Sen tycker jag att Grekland, Spanien, Island, Turkiet, Rumänien, Azerbajdzjan, Storbritanien och... äsch va tusan nästan alla låtar är ju bra i årets upplaga av Eurovision song contest, oj hur ska detta sluta?! Nu ska jag åter sätta mig på balkongen och njuta av kvälls solen innan det är dags sätta sig tillrätta i soffan!

Ha en trevlig och mysig lördagskväll allesammans! Och håll tummarna för Sverige nu!



Kommentarer
Lotta

fy fasen vad roligt att Norge vann!!! Helt otroligt roligt hihi :) Oslo nästa! Hoppas du och Freja haft en trevlig solig dag. Testade på att jobba ikväll och det var verkligen jätteroligt! :)



Kram kram från Ödeborg

2009-05-17 @ 01:14:53
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0