En månad kvar...

Oj, redan onsdag och snart slut på denna vecka och november månad. Och inte nog med det, de är ju bara en månad kvar till jul (igår) Vad fort november månad gått. Bara rusat förbi i en rasande fart och lika tråkigt väder är det ute, grått och trist och mörkt. Ingen snö. bara regn som faller. Tycker att det kan komma lite snö nu så det lyser upp och blir mysigt ute, nu när det är första advent på söndag vill man ha lite julkänsla. Så snö nu tack!

Ikväll efter middagen och diskningen tog jag och Freja en uppfriskande promenad, med bra musik i hörlurarna, det var så mysigt att se ljusstakar och julstjärnor i nästan varenda fönster. Efter promenaden var det dags för ett besök på ICA för att inhandla lite mat och grejor till tårtan på lördag, då jag får främmande eftersom man blir ett år äldre på söndag. Nu ska jag värma en kopp te och sätta mig till rätta i soffan och titta på bonde söker fru och greys, sen blir det att krypa till sängs.



Kommentarer
Lotta

Ja november har bara sprungit förbi! :) Håller med, snart kan det allt komma lite snö som faller till backen hihi. Mysigt!



Och vad roligt att du snart fyller år Maria!! :) Och att du fyller på första advent, mysigt!



Nu har jag och Ebba bokat biljett till byn mellan den 28 dec-5 jan :) Så då kommer vi och hälsar på schöööna byn! Shohooo.

2009-11-26 @ 19:10:39
URL: http://lottasvensson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0