Härliga Hälsingland

Ja då var man åter hemma i härliga hälsingland, eller ja jag kom hem från Trollhättan i måndagskväll. Har haft 5 otroligt roliga och trevliga dagar hos Lotta och Simon. Tycker inte att jag behöver skriva om vad vi gjort utan det gjorde Lotta så bra i sitt blogginlägg så kolla in dit istl :-)

Dagarna rullar på som vanligt med praktik på dagarna, och vardagssysslor på kvällarna då man kommer hem, blandat med träning. Där är anledningen att blogginläggen inte är så täta. Nu ska jag mysa ner mig i soffan under filten, tända en massa ljus, se på tv och bara ha de bra. Blev så frysen efter promenaden, det märks att nu är det verkligen vinterluft och vinter som väntar oss. Mysigt!

Hoppas ni alla haft en bra start på veckan och att ni får en fortsatt trevlig vecka. Återkommer med bilder från Trollhättan och lite fynd senare.



Kommentarer
Lotta

Hoppas ni får en mysig kväll :) Nu skall jag också mysa ner mig i soffan en stund. HELT SLUT efter träningen haha! kommer slockna som en stock.



Och du föresten.. Tip toe, tip toe :)

2009-11-11 @ 20:10:38
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0