Fotopromenad i skogen

Ännu en strålande vacker höstdag med solsken och sådär lagomt kallt ute. Friskt och klart. Kunde inte bara mostå att ta en promenad med Freja efter frukosten. Kameran fick följa med denna dag!

Nu ska jag ta och gå ner till tvättstugan och hämta upp den sista tvätten och ta reda på den, sen sätta mig och läsa en liten stund, innan man läre börja med maten som blir hemmagjorda potatisbullar med lingonsylt och rivna morötter. Började ialf att läsa i en ny bok igårkväll då jag gick och la mig, låt den rätte komma in. Låg och läste till kl 23:30, kunde inte lägga ifrån mig boken. Den är bra men rätt hemsk. Nån mer som läst den? Vore roligt att veta vad ni tycker om den. Men avslöja inga detaljer tack :) Måste ju läsa klart den först! Ikväll blir det en tvkväll med bonde söker fru och grey`s. Så roligt att det är två st bönder med från Hälsingland.

Här kommer lite bilder från promenaden idag.







Kommentarer
Jenny

Hihi ja du vet ju vad jag tycker om boken, mycket bra men ruggit läskig! Vilka härligta höst bilder, jag tänker jämt när jag är ute och går att "det där skulle bli en bra bild" men jag har ju nästan aldrig med mig kameran på promenad, lite pylsigt med två hundar oxå =) Nu ska jag åka till Bollnäs på granngården och köpa hundlucka och sedan ska vi hämta hem Binna, Kommer bilder på bloggen sen. Ha en bra helg och så syns vi till veckan. Kram kram

2009-10-16 @ 12:03:08
URL: http://strombergjenny.blogspot.com
Mollie; fotobloggen

Fina foton! ;)

2009-10-28 @ 22:44:03
URL: http://rosafisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0