Lördag och underbart väder!

Godmorgon allihop! Härligt med en sovmorgon då det är helg och lördag, vaknade vid 9 tiden. Drog upp persiennerna och möttes av strålade solsken och -1 grad. Kan det bli en bättre start på en lördagsmorgon? Gick ut med Freja på en kortare promenad så hon fick göra ifrån sig sina behov. Luften var kall och uppfriskande. Möttes av några leende personer som var ute och promenerade, kan dom också tänka samma sak, vilken underbar lördagsmorgon?

Nu sitter jag i köket och väntar på att äggen ska koka färdigt, idag blir det en stor kopp med grönt te och två fullkorns mackor till frukost, gott! Sedan tänker jag ta med mig min mp3 spelare och Freja och gå ut på en lååångpromenad, i detta underbara höstväder! Man kan ju bara inte sitta inne. Måste ta vara på alla soltimmar vi får nu inför vintern.

Resten av dagen har jag inget inplanerat, tar dagen som den kommer idag och ser vad som dyker upp :) Ikväll blir det god middag och dryck och sedan körslaget och film! En lugn och mysigt lördag helt enkelt.

Ha en toppenbra dag allesammans, det ska då ialf jag ha!


Kommentarer
Sofie

Låter som en mysig lördagmorgon i min anda :) Alltid härligt att starta dagen med en skön promenad! Kram, Sofie

2009-10-11 @ 10:52:52
URL: http://syssla.blogspot.com
Lotta

Åhhhh vad mysigt du skriver! Låter som ni hade en Jääättemysig lördag :) Vad roligt att ni hade solsken. Här hade vi också rätt bra väder igår men idag är det mulet med regnskurar. Blää. Haha! Skall vi höras i veckan? :) Hoppas du och Freja har en härlig söndagkväll!

2009-10-11 @ 20:10:03
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0