Mmmm... marabou!

Kan bara säga en sak, mmmm vad god den nya chokladen från marabou med smak av yoghurt och hallon är. Farligt god, lyxigt god. Helt underbar helt enkelt. Jag trillade dit på engång och blev kär :) Prova den om ni inte har. Fast nu säger jag ju inte att alla kommer gilla den och tycka den är lika god som jag, smaken är som baken delad.

Idag steg man upp 6:30, åt en god frukost med ljusnan som sällskap. Åkte sedan hem till pappa vid 8 tiden. Han hade frågat om jag ville hjälpa honom och baka lite matbröd och kanelbullar, och självklart ställer jag upp, så kul och baka. Gjorde dubbelsats på thekakor och sedan bullar. Vid 14 tiden var det dags för ett besök hos frissan, härligt att bli av med lite hår och få en fungerande frisyr igen som är samarbetsvillig :) Efter besöket där var det dags för träning på rehab. Åh de är ju så roligt att träna, mår så bra av det.

Kom hem strax efter kl 17, lagade mat, diskade och bäddade rent i sängen. Sen var det dags att besöka ICA och ja där jag "råkade" handla med mig den där goda chokladen hem även lite frukt så som mango, passionsfrukter och clementiner. Nu ska jag ta och koka en kopp te och mysa ner mig i soffan och titta på SOS Gute och Lyxfällan, innan de är dags att krypa ner i sängen och läsa en stund.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0