Trevlig helg!

Fredag och den 16: oktober. Tittar man ut genom fönstret idag så möts man av väldigt grått och trist väder, ca 5 grader varmt, blåsigt och regn. Riktigt ruskigt höstväder, en dag som passar utmärkt att kura inne på. Så det blev ingen lång promenad imorse, både jag och Freja gillar inte alls regnvädret, hon tittade på mig nästan hela promenaden med sina bruna gulliga ögon, som verkade säga snälla matte nu går vi hem igen :) Dom är för söta.

Lämnade Freja hemma i värmen, och cyklade sedan iväg för att uträtta lite småärenden. Unnade mig själv en fin orkide idag! Nu ska jag ta och städa och sedan duscha och göra mig iordning för att åka till pappa. Blir födelsedagsmiddag och fika där ikväll med familjen, pappa bjuder på mat. Kyckling tror jag att det skulle bli, gott! Kurrar redan lite i magen.

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig och mysig helg, och ladda batterierna inför en ny arbetsvecka.




Kommentarer
Lotta

Åh hade ni trevlig igår på födelsedagsfirandet? Hihi. Jaaa hennes ögon är svåra att stå emot, den lilla gulliga fisan!! :) hehe.



Vi vill passa på att önska er en trevlig helg från Trollhättan :)

2009-10-17 @ 17:01:32
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0