Fredag

Då var det åter fredag och helg och denna vecka har gått väldigt fort. Vaknade vid 7:20 imorse, tog en morgonpromenad med Freja sen avnjöt jag en god frukost framför nyhetsmorgon. Vädret här i Hälsingland idag är mulet men varmt. Den äckliga, fuktiga luften är kvar. Ser nästan framemot hösten nu, med dess friska luft.

Ja helgen för min del innehåller jobb. Ikväll är det ett pass mellan 15:30-21:30, sen imorrn är det sista delade turen för denna sommar mellan 8-14:30-15:45:20:45 och på söndag jobbar jag mellan 7-15:45. Nu ska jag koka mig en kopp te och sen mysa med Freja i soffan och läsa i nya nr av Topp hälsa, innan det är dags att ta en dusch och äta lite mat och sen bege sig till jobbet.

Önskar er alla en trevlig helg. Kram på er.



Kommentarer
sofie

Här har vi haft sol och varmt idag, längtar liksom du till hösten och den klara höga luften!



Hoppas arbetspassen gått bra och att du har haft en fin helg :)



Kram, Sofie

2010-08-15 @ 01:55:00
URL: http://syssla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0