Sista jobbveckan

Godkväll på er. Måndag, ny vecka och även sista jobbarveckan innan skolan drar igång igen den 23 augusti. Men det känns bra att återgå till den vardagen igen, har väl aldrig varit så roligt att börja skolan som det är nu.

Jobbhelgen är även över och idag har jag varit ledig. Unnande mig en sovmorgon imorse, vilket var behövligt kände jag. Nu är man mycket piggare. Sen var det dags för det efterlängtade besöket hos frissan, härligt att bli av med lite hår och få en snygg frisyr igen. Om 2 veckor är det dags för ett till besök och då är det färgning som gäller, känner att jag vill ha något nytt nu då vi går mot höst. Har även hunnit med och städa idag och 1 tims kvällspromenad med Freja som avslutades med ett besök hos pappa och Monica, satt ute i solen ett tag och pratade. Nu sitter jag här i soffan, har duschat och ska nu kika på tv innan det är dags och krypa ner i sängen. Imorgon är det dags för jobb igen och även det första återbesöket på memira ögonlaser.


Freja ligger och myser efter kvällspromenaden.





Kommentarer
emma

gud så söt lilla freja är

2010-09-02 @ 23:57:45
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0