Andra skolveckan

Måndag och ny vecka och för min del även den andra skolveckan inledd och jag trivs kanonbra i skolan. Idag har vi haft föreläsning hela dagen mellan 8:30-14:00 och 1 timmes lunch, som var behövligt. Man blir rätt seg i huvudet efter föreläsningar. Blev lite väl mycke fniss där på eftermiddags lektionen :-) Men det är så det ska vara, man måste ha roligt och skoja även i skolan. Imorgon är det självstudiedag, dagen inledds med träning och sen ska jag hem och skriva klart en inlämningsuppgift och även läsa igenom de kapitel som vi ska gå igenom på onsdag, då vi ska läsa om puls, blodtryck och feber.

Nu sitter jag i soffan med datan i knät, en gosig och sovande tax brevid, lite ljus tända och tv:n på. Har alldeles nyss tagit en dusch och sitter och väntar på att familjen annorlunda ska börja. Sen tror jag att det får bli sängen och läsa lite innan man ska sova, så man är pigg och utvilad tills imorgon.

Hoppas ni alla haft en mysig helg där ni laddat batterierna för en ny vecka!


Kommentarer
Sofie

Låter likt min skoldag idag :) Fniss, långa föreläsningar och nya uppgifter att göra. Samt trött och seg i huvudet efteråt! Skoldagar suger verkligen musten ur en.



Ska också snart ta och krypa i sängs så man är laddad inför en ny skoldag imorgon.



Kram!

2010-02-15 @ 21:33:44
URL: http://syssla.blogspot.com
Lotta

Hehe javisst måste man ha roligt och skoja i skolan, annars tröttnar man ganska snabbt. Älskar att gå till skolan därför, för att man trivs och har så roligt tillsammans :)



Hihi vad duktig du är! Hoppas självstudiedagen + träningen har gått bra!



Trevlig tisdagkväll Maria!

Kraaaam

2010-02-16 @ 16:22:54
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0