Ett riktigt busväder

Är åter hemma igen efter en jättemysig och trevlig helg hos Anders, Anna, Alfred och Viola. Vi har inte gjort så mycket på grund av det tråkiga väder vi haft. -15 och -25 grader har det pendlat mellan och så har snön vräkt ner. Men på lördagen var vi ute en sväng innan lunch och åkte pulka och busa i snön, vilket nog var roligare för mig och Anna än Alfred, *skrattar*. Han tröttnade efter ett tag, men inte vi vuxna. Blev som barn på nytt :-) Så roligt. Har spenderat den mesta tiden inomhus och lekt, tittat på film och bandy, lagat god mat, bakat bröd och kladdkaka och skrattat en hel del. Igår var vi på babysim för Viola. Hon fick bada med mamma och pappa medans jag och Alfred tittade på.

Kom hem till mig igen vid 7:20 imorse. Skönt att vara hemma igen, borta bra men hemma bäst! Just nu är det -20 grader och ett tätt snöfall utanför mitt fönster, ja man kan säga att snön vräker ner igen. Suck! Får bli en innedag. Ska ta och baka lite bröd och läsa en stund och även beställa mer kurslitteratur till undersköterske utbildningen. Men först en stor kopp kaffe, känns att man varit vaken sedan 5:15 imorse. Gääässp!

Hoppas ni alla haft en trevlig helg och ha en fortsatt trevlig vecka ♥


Kommentarer
Lotta

Nemen låter som en jättetrevlig helg trots busvädret i helgen :D. Hihi. Ooooooj hurtbulle, du har varit vaken länge du nu! Kommer somna gott inatt då :)



Nu äre halv åtta hos mig sedan familjen annorlunda, eller hur :) Ha en trevlig kväll Maria!



Kraaaaam

2010-02-01 @ 19:30:37
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0