Fredag

Då var det åter fredag och helg igen, mysigt! Det är nått speciellt med helgerna, dom är liksom lite heliga. Denna helgen blir bara lugn. Idag har jag och Nettan varit iväg och tränat 1 timma. Härligt att få börja komma igång med träningen igen efter förkylningen, sen åt vi en nyttig och god lunch där. Nu har jag alldeles nyss satt mig i soffan, tänt en massa ljus och hällt upp ett glas med rödvin. Dags för fredagsmys med let`s dance.

Morgondagen får det bli en skön sovmorgon, god lördagsfrukost och sedan en långpromenad. Sen ska jag umgås med Jonte, pappa och Monica. Jonte och Malin kommer hem ikväll, ska spendera sin helg här i Hälsingland. Malin hos sina föräldrar och Jonte med oss. Han ska bjuda oss på mat imorgonkväll och sen ska vi se på melodifestivalen och avnjuta en god efterrätt.

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig och mysig helg ♥




Kommentarer
emma

hej gumman

hur är allt idag

kram emma o abby

2010-02-19 @ 21:48:40
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0