Semla och klockradio

Idag är det tisdag och inte vilken tisdag som helst utan fettisdagen, då man äter semla. För min del så har det varit självstudiedag idag. Sov till kl 7:30 imorse, åt frukost och åkte sedan och tränade med Nettan på rehab. Det är ju så härligt att träna, man känner riktigt hur bra man mår i kroppen. Och så är det rätt skönt att träna på morgonen, så har man det gjort. Då jag kom hem åt jag en sallad till lunch och sen har jag även pluggat lite och läst igenom kapitelet som vi ska gå igenom imorgon, puls & blodtryck och feber. Har även hunnit med en pormenad med Freja. Innan middagen ikväll så kollade jag på 2 st avsnitt av sex and the city på tv3. Har ju sett alla avsnitt flera ggr men det är en såndär serie man absolut inte tröttnar på och kan se om och om igen. En perfekt serie att kolla på då man ligger hemma och är sjuk.

Kvällens middag bestod av paj med fetaost, broccoli, purjolök och svamp. Så gott. Resten av denna tisdag blir lugn, ska mysa i soffan och titta på tv, tända lite ljus och äta en semla, känns dumt då man varit så nyttig hela dagen och tränat och så ska man sätta i sig en semla :-) Men men.. man måste ju får unna sig ibland.

Ja just ja, angående min rubrik. Jag tänkte fråga Er, om ni vet vart man kan köpa en snygg väckarklocka? Vill ha en liten klockradio. Har redan en, men den är en såndär gammal, stor och klumpig. Tycker inte att dom är så fina. Utan vill ha en lite annorlunda klockradio. Just nu har jag mobilen som väckarklocka. Men jag ska ta hem ett nattduksbord från stugan och då tänkte jag att jag skulle införskaffa mig en annan väckarklocka än mobilen och ha på nattduksbordet. Så vet ni av något ställe på nätet eller nå så skriv gärna en kommentar. Vore tacksam för lite tips :-)

Ha en bra tisdagkväll allesammans ♥


Kommentarer
Lotta

Du har varit effektiv du idag. Hääärligt att träna och plugga tidigt så man får kvällen ledig sen :)



Åhhh såklart man ska äta semla på semeldagen. Fuskade och åt en redan i januari ;)



Fyy vad god pajen lät. Riktigt gott lät det!



Hoppas du hittar och får bra tips på en klockradio, jag vet tyvärr inte något bra ställe som säljer sådana.



Ha en bra onsdag Maria och Freja!

2010-02-17 @ 08:29:47
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0