Tänk vad lite färg kan göra

Jag behövde inte åka på datakursen idag, pratade med min studievägledare och hon fixade så att jag slipper läsa datakursen igen. Har ju redan ett gymnasiebetyg i data så det är väldigt onödigt att läsa den igen. Känns så skönt. Kan man fokusera 110 % på undersköterske kurserna istl.

Bestämde mig för att måla idag, då jag endå blev hemma och vädret inte var det trevligaste. Det är -4 grader, blåser som bara den så att snön yr. Tog äntligen bort den grymt fula bården som satt på väggarna i köket och det tog sin lilla tid, satt som berg. Sen har jag målat väggarna vita. Nu är det så fräscht och fint i köket. Tänk vad lite färg kan göra.

Ska nu ta en välbehövlig dusch och sen slappa i soffan och kolla på tv. Trött efter all målning idag och ryggen värker. Blir nog att lägga sig i tid ikväll, känns som det nu. Så man är pigg imorrn då man ska baka och laga mat med pappa.

Ha en forts trevlig onsdagkväll allihop!



Kommentarer
Lotta

Okej men vad skönt. ja nu kan du fokusera fullt på kurserna som kommer istället :)



Hahahaha satt det som berget. Kan riktigt se hur du förskte ta bort den snygga boarden ;) Och förstår att du är trött sedan idag. Du är snäll du som donar och gör så fint så i lägenheten :) Jättenyfiken hur det blev!



Ha en mysig kväll :) här yrar det också snö än. Säkerligen kommit 40 cem sedan i söndags. Verkar kommit mycket i hälsingland också nu det senaste?

2010-02-03 @ 22:03:40
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0